Long time, no see

Ir pagājusi puse no mana ‘brīvlaika’. Kāpēc ‘brīvlaika’? Tāpēc, ka katru darba dienu agri no rīta ceļos un eju ‘vergot’. Kāpēc ‘vergot’? Tāpēc, ka darba alga mūsdienās gandrīz sāk atgādināt vergošanas definīciju.

Bet tomēr esmu priecīga, ka man vasara nav jāpavada pilnīgā bezdarbībā, ir vienkārši tāda forša sajūta kā gandarījums + kaut kāda nauda jau tiek nopelnīta.

Ir arī laiks pārdomām. Viena no lietām, kas tika apdomāta un nodomāta bija tas, ka kādreiz sevi uzskatīju par morāli stipru un no citiem neatkarīgu personu, bet sasummējot pēdējo gadu notikumus sapratu, ka tā bija tikai sevis muļķošana. Jebkurš cilvēks ir atkarīgs no kāda, pat ja ne no citiem radijumiem, tad no tādas pašsaprotamas lietas kā laikapstākļi noteikti. Tie cilvēki, kuri apgalvo, ka ir neatkarīgi vienkārši melo … vai nu mums vai nu paši sev, negribot ieraudzīt patiesību.

Vēlreiz apstiprinājās tas, ka mans bērnības sapnis par dzīvi kaut kur tālās zemēs uz gaiši zila ūdens ieskauta zemes pikuča, ar baltām smilšu pludmalēm nav tikai sapnis, ko sapņo bērnībā. Man vienalga, ka laikapstākļi tādās klimata joslās mēdz būt ekstremāls, es gribu to visu pieredzēt, izbaudīt to visu uz savas ādas.

Vēlviens diezgan neīstenojams sapnis bija/ir nodzīvot kādu laiku visās zemēs un to kultūrās .. tik ilgi, kamēr esmu kā savējais. Nu labi tas nav diezgan neiespējami. Tas ir NEIESPĒJAMI.

Ja vēl kāds tomēr lasa, tad piedodiet par galīgi nenoderīgajām lietām un faktiem, par kurām nevar izgudrot labas baumas. xoxo

P.S.  A new life doesn’t make you better or stronger if you are just pretending to be someone else.

~ by eiva uz jūlijs 22, 2011.

Komentēt

 
